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(영문) 대구고등법원 2018.06.15 2017누7307
사업계획변경인가처분취소 등
Text

1. The plaintiff's appeal is dismissed.

2. The costs of appeal shall be borne by the Plaintiff, including the part arising from the supplementary participation.

Reasons

1. Types of licenses for coastal passenger transportation services during the course of the disposition: Wlfin vessel (310 gross tonnage, 390 passenger capacity, 390 navigation speed): The number of navigational vessels: One king (Slung-do) per day (30th day to November 30th day);

A. On June 19, 2012, the Plaintiff obtained a license for regular coastal passenger transportation services from the Defendant (hereinafter “instant sea route”) on July 20, 2015, and obtained a renewed license on July 20, 2015. The main contents are as follows.

나. 참가인은 2015. 7. 23. 피고로부터 이 사건 항로에서의 내항 부정기 여객운송사업 면허를 받았는데(이 해상여객운송사업 면허 사업의 종류: 내항 부정기 여객운송사업 대상선박: 썬라이즈(총톤수 388G/T, 여객정원 442명, 항해속력 38노트) 항로: 울릉↔독도 운항횟수: 1일 2왕복(비수기 1일 1왕복. 운항시간표 “붙임2”와 같음) 면허조건: “붙임1”과 같음 [붙임1] 면허조건 13. 기존 운항 여객선인 우리누리1호가 접안(사업계획변경으로 접안하는 경우 포함)하지 않는 시간에 계류시설을 사용하며, 내항 정기여객선 운항에 지장을 주지 않아야 하며, 동 계류시설 이용이 불가할 경우 타 접안시설(어선 돌제 등 사용에 따른 민원이 발생하지 않도록 조치하여야 합니다.

19.I, if any of the above conditions are violated or the licence requirements under the Marine Transportation Act is not satisfied or the applicant becomes disqualified, I will revoke this licence.

20. He shall faithfully observe other relevant Acts and subordinate statutes, such as the Marine Transportation Act, and all the matters instructed by the Portal Maritime Affairs and Fisheries Office.

2.1 U.S.C. 13 U.S.C.

Above 300 up to or up to 30

Above June 1, 1600 up to or up to June 1.

7. Part II 08:35 105 each day from August 17, 23 to January 11, 10.15 to November 15, 200, 2: 10:15 10:45 14:30 17:40 16:10 40 each day;

4. 17. Above 17

Above July 24, 2000 up to or up to July 24, 31

8. Part 2: 08:35 10:05 12:15 10:45 13:40 15 :15 17:10 17:20 per day;

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