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(영문) 대전지방법원공주지원 2017.08.24 2017가단20295
구상금
Text

1. The instant lawsuit shall be dismissed.

2. The costs of lawsuit shall be borne by the Plaintiff.

Reasons

1. Basic facts

A. The Plaintiff related to the parties is a mutual aid business operator who entered into a mutual aid agreement on the mutual aid for business cars with respect to B-si for business purposes (hereinafter “the instant taxi”), and the Defendant is a driver of Oralba (hereinafter “the instant taxi”).

B. (1) On October 13, 1999, D driving of the instant taxi, and driving a two-lane road at a speed of about 20 km in the speed of the front of the people's living room located in the Gasan-si, Gasan-si, Gasan-si, with the front side of the people's living room located in the Gasan-si at the speed of about 19:00 square meters, and driving a two-lane road at the speed of about 20 km in the speed of the city, and driving a two-lane of the above road at the speed of about 30 km in the front of the instant taxi through the signal apparatus without the signal apparatus at the right side of the people's living room, while driving a two-lane road at the speed of about 30 km in the speed of the city. The above shock led to the above shock, which led to the Defendant's driving of the instant taxi more than the off part of the Katopy-si, the two ekele and the two pyal py.

(hereinafter “instant accident”). The circumstances at the time of the instant accident are as follows.

㈎ 이 사건 사고가 난 교차로는 신호기가 없는 교차로이고, D과 피고가 이 사건 사고 이전에 진행 중이던 용화사거리에서 신정호 방면의 길은 제한시속 40km, 차도폭이 14m인 편도 2차로이며, D이 좌회전하여 진입하려던 국민생활관 후문에서 그린빌리지 방향의 길은 위 편도 2차로 길보다는 폭이 좁은 편도 1차로의 길이다.

㈏ 이 사건 사고 지점은 피고가 진행해오던 도로 상의 교차로 일시정지선으로부터는 약 9m, D이 진행하여 오던 도로 상의 교차로 일시정지선으로부터는 사선으로 약 6.6m 정도 떨어져 있었다.

㈐ 이 사건 사고 당시 날씨는 맑았으나 이미 해가 져서 어두워 피고는 이 사건 오토바이의 전조등을 켜고...

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