logobeta
본 영문본은 리걸엔진의 AI 번역 엔진으로 번역되었습니다. 수정이 필요한 부분이 있는 경우 피드백 부탁드립니다.
텍스트 조절
arrow
arrow
(영문) 부산지방법원 2017.05.30 2016고단8153
게임산업진흥에관한법률위반등
Text

A defendant shall be punished by imprisonment for a term of one year and two months.

Seized evidence 1 to 13 shall be confiscated.

Defendant 8,379.

Reasons

Punishment of the crime

"2016 Highest 8153"

1. A person who violates the Game Industry Promotion Act shall not provide for the distribution or use of, or display or store for, a game product with a content different from that of the game product classified as the rating, and shall not exchange, exchange, arrange for exchange or re-purchase of any tangible or intangible result obtained through the use of the game product, and a game product-related business entity shall not allow the use of the game product to do gambling or other speculative acts, or neglect to cause such act;

그럼에도 불구하고 피고인은 2016. 11. 초순경부터 2016. 12. 6. 경까지 부산 남구 C, 2 층에 있는 ‘D 게임 랜드 ’에서, 이용자의 능력에 의해 게임 결과물이 당첨되는 비경 품게임 물로서 게임 물등급위원 회로부터 등급 분류를 받은 내용과는 달리 별도의 정산 기능이 추가 되고, 손님들의 능력이나 선택과 관계 없이 속 칭 ‘ 똑딱이’ 로 불리는 자동 진행장치로 작동되도록 그 내용이 변경된 ‘ 남포동’ 게임 기 20대, ‘ 위인 천하’ 게임 기 10대, ‘ 댄스 퀸’ 게임 기 10대 등 게임기 합계 40대를 설치하여 그곳을 찾은 불특정 다수의 손님들 로 하여금 위 게임기를 이용하게 한 후, 손님들이 위 게임기에서 취득한 게임 점수( 당첨 개수 )를 1점 당 5,000원으로 계산하여 수수료 10%를 공제한 금액으로 환전해 주었다.

As a result, the Defendant provided customers with a modified game product, different from the contents classified by the game product rating committee, and provided customers with the service of using the game product, and provided customers with the service of returning scores, which are intangible results obtained through the use of the game product, and provided customers with gambling and other speculative acts by using the game product.

"2017 Highest 1393"

2. On November 30, 2016, the Defendant was injured by an injury or assault to Busan Shipping Daegu E around 01:20.

arrow