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(영문) 광주지방법원 해남지원 2020.02.20 2019고정134
게임산업진흥에관한법률위반
Text

A defendant shall be punished by imprisonment with prison labor for not less than six months and by a fine not exceeding two million won.

If the defendant does not pay the above fine, 100,000.

Reasons

Punishment of the crime

In the name of "D" in 2019, 2019, 134, B, a person operating a youth game room in the name of "D" in the southnam-do C, and the defendant works as D's employees, and B, the defendant had the defendant exchange the game results to D's customers, and the defendant gather the game results to the customers who want to exchange.

No one shall engage in the business of exchanging or arranging the exchange or repurchase of tangible or intangible results obtained through the use of game products.

그럼에도 불구하고 B은 D게임장에서 2017. 6. 22.부터 2017. 12. 14.경까지 완도군청에 청소년게임제공업 등록을 하고 게임물관리위원회로부터 전체이용가 심의를 받은 'BLUE Ⅰ’ 게임기 35여대를 설치하여 그곳을 이용하는 불특정 다수의 손님들에게 1원당 1점을 부여하여 1회당 100~500원이 차감(1시간에 20만 원)되고, 화면 하단에 제시되는 미션 구슬을 확인 후 상단 불가사리에서 투하되는 구슬 중 미션 구슬과 같은 구슬을 터치하여 미션을 클리어하면 점수를 획득하는 방식의 게임을 게임자동진행장치(일명 똑딱이)를 이용 게임을 하게하고, 피고인은 위와 같이 게임을 통해 획득한 게임 당첨점수의 환전을 원하는 손님들에게 1점당 1원으로 계산한 후 수수료 10%를 공제하고 환전해주었다.

As a result, the defendant exchanged tangible and intangible results obtained through the use of game products in collusion with B.

The Defendant is a person who operates the F Gameland in Jeonnam-gun E and the first floor.

No one shall engage in the business of exchanging or arranging the exchange or repurchase of tangible or intangible results obtained through the use of game products.

Nevertheless, the Defendant from June 26, 2019 to August 13, 2019.

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