Text
Defendant
A Imprisonment with prison labor of one year and six months, Defendant B imprisonment with prison labor of one year and two months, and Defendant C shall be punished by imprisonment with prison labor of ten months.
Reasons
Punishment of the crime
Defendant
C On May 25, 2015, the judgment became final and conclusive on December 31, 2015, which was sentenced to one year of imprisonment with prison labor for a violation of the Act on the Promotion of Game Industry, and two years of suspended execution.
Defendant
A is the actual operator of the "G Gameland" game hall with the F3th floor at the time of propagation, and the defendant B and C are those engaged in the duties of management of a carbr, exchange, management of customers, etc. in the above game hall.
1. No one shall distribute or use, or display or store for such purposes, a game product with a content different from that of the game product classified as a class, for which such content is different from that of the rating;
그럼에도 피고인들은 2014. 8. 29. 경부터 2014. 12. 15.까지 위 ‘G 게임 랜드’ 게임 장에서 잠수함의 미사일 발사를 이용자가 직접 조작하여 바탕 화면에 나타나는 물고기를 맞추면 점수를 획득할 수 있고, 잠수함의 미사일 발사 딜레이 시간은 0.8초로 고정되어 있어 이용자가 직접 조작하지 않으면 연속 당첨이 불가능하도록 등급 분류를 받은 ‘ 씨 데이’ 게임 기( 등급류 결정번호 : CC-NA-110812-003 )를 상 어나 고래가 등장하는 방법으로 큰 금액이 당첨된다는 것을 예시하고, 당첨 구간에서 미사일 발사 딜레이 시간을 물고기 등장과 맞추어 연속 당첨이 가능하도록 변경함으로써 일명 ‘ 똑딱이 ’를 설치해 놓기만 하면 이용자의 조작 없이 연속 게임과 연속 당첨이 가능하도록 게임 내용을 변경하여 위 게임기 40대를 위 게임 장에 설치하고, 그 곳을 찾는 불특정 다수의 손님들이 이용하도록 하였다.
As a result, the Defendants conspired to provide game products with different contents from the game products classified as ratings.
2. Any person exchanging game products shall exchange, arrange for exchange or repurchase tangible or intangible results obtained through the use of game products.