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(영문) 대구지방법원 2015.12.24 2013가단58214
손해배상(자)
Text

1. The Defendant’s KRW 15,00,000 for the Plaintiff and 5% per annum from November 23, 2009 to December 24, 2015.

Reasons

1. Occurrence of liability for damages;

A. On November 23, 2009, Category B is a C-car (hereinafter referred to as the “A-cab of this case”) as of November 23, 2009.

)를 운전하여 영천시에 있는 천문로를 따라 운행하게 되었는데, 이러한 경우 운전업무에 종사하는 자로서는 전방에 선행하는 차량의 흐름을 잘 살피면서 운전하여 사고를 미연에 방지할 업무상 주의의무가 있음에도 불구하고 이를 게을리 한 채 운행하다가, 앞서 천문로를 따라 주행하면서 주남네거리로 방면으로 가기 위하여 왼쪽 깜빡이등을 켜고 좌회전을 하던 원고 운전의 D 차량(이하, ‘원고 차량’이라 한다

2) The lower part of the driver’s seat conflict with the front part of the instant sea-wing vehicle. (2) As a result, the Plaintiff suffered bodily injury, such as climatic chinitis, chinitis, left-hand chinitis, 5-6 conical signboard escape certificate, etc.

(3) The Defendant is an insurer who entered into an automobile comprehensive insurance contract with respect to the instant available vehicle between B and B. [The fact that there is no dispute over the grounds for recognition, the entries in Gap evidence 1-1-5 and Eul evidence 1-1-6, and the purport of the entire pleadings and arguments.

B. According to the above findings of recognition of liability, the accident of this case occurred due to negligence that occurred due to the negligence that B did not drive while properly examining the front bank, and thus, the defendant, who is the insurer B, is liable to compensate the plaintiff for the damage caused by the accident of this

다. 책임의 제한 여부 피고는, 선행하던 원고 차량이 왼쪽 깜빡이등도 켜지 않고 갑자기 속도를 줄이면서 좌회전하는 바람에, B은 원고 차량이 직진하는 것으로 오해한 채 좌회전하다가 원고 차량과 추돌하게 되었는바, 원고의 이러한 잘못 또한 이 사건 사고의 한 원인이 되었으므로 피고의 책임은 50% 이하로 제한되어야 한다고 주장한다.

However, the defendant's assertion.

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