logobeta
본 영문본은 리걸엔진의 AI 번역 엔진으로 번역되었습니다. 수정이 필요한 부분이 있는 경우 피드백 부탁드립니다.
텍스트 조절
arrow
arrow
(영문) 서울중앙지방법원 2016.07.21 2015가단5277541
구상금
Text

1. The plaintiff's claim is dismissed.

2. The costs of lawsuit shall be borne by the Plaintiff.

Reasons

1. Basic facts

A. 1) ELS Electric Co., Ltd. (hereinafter “ls Electric Cable”)

(A) Around June 2014, the Company is Corporae Electrica Na Na (hereinafter referred to as “Nonindicted Company”) of the Veneela Company.

(AC230KV XLPE) 475,200 km (hereinafter “the primary cargo of this case”)

(2) A contract under which Eul sells USD 4,799,520 (AC230KV XLPE) 226,600 kilograms (hereinafter “the second cargo of this case”)

)을 미화 2,266,440달러에 판매하는 계약을 체결하였다. 2) LS전선은 2014.경 이 사건 1차, 2차 화물의 운송 도중에 발생할 수 있는 위험을 담보하기 위하여 원고와 피보험자 LS전선, 보험금액 5,279,472달러와 2,493,084달러로 하는 각 적하보험계약(이하 ‘이 사건 보험계약’이라 한다)을 체결하면서 협회적하약관[Institute Cargo Clauses(All Risks)]을 이 사건 보험계약의 내용으로 편입하기로 하였고, 각 적하보험증권에는 “For the use only with the Old Marine Policy Foem"이라는 제목 하에 ”All questions of liability arising under this policy are to be governed by the laws and customs of England"라고 기재하여 이 보험계약에서 발생하는 모든 책임문제는 영국의 법률과 관습에 따라 규율된다고 규정되어 있다.

B. The LS Wire entered into a contract of carriage was requesting the Defendant to transport the first and second cargoes of this case.

After the Defendant loaded the first and second cargo of this case, on June 20, 2014, the first cargo of this case started from China's upper port on June 20, 2014, and around August 2014, the first cargo of this case to Be Beeneelel Lela Lela, and the second cargo of this case to be transported to be Venenaelel Maza, and then delivered to the final consignee.

C. The occurrence of the instant accident and the payment of insurance money must be loaded only at the fixed location. The Defendant, the carrier, is the carrier.

arrow