Text
1. On November 18, 2013, around 07:30, the first accident occurs on the external road of the Cheongyang-Yyang-Yyang-Yyang-Yongyang-ri.
Reasons
1. Basic facts
A. The Plaintiff is an insurer who entered into an automobile insurance contract with the F with respect to the E-Wood passenger vehicle (hereinafter “Plaintiff-Wood passenger”), and the Defendant is the victim of the traffic accident described in paragraph (1) of the disposition as the driver of the E-Wone Cornex vehicle.
B. On November 18, 2013, the Defendant driven a car Bone Star Co., Ltd. (hereinafter “Defendant vehicle”) and proceeds from the outer road of the main part of the Cheongyang-Yyang-Yyangyang-Yyang-Yyang-Yyang-In the direction of the public road to the public road to the public road, and the Defendant stopped the two-lanes and the side of the two-lanes and the side of the two-lanes of the accident site as indicated in the attached Table on the driver’s negligence.
(이하 ‘1차 사고’라 하고, 사고 장소를 ‘이 사건 사고 장소’라 한다). 다. 1차 사고 이후 사고접수를 받은 G은 C 견인차(이하 ‘견인차량’이라고 하다)를 운전하여 이 사건 사고 장소에 도착한 후 편도 2차로에서 역방향으로 정차한 채 견인장치를 내린 상태에서 피고차량을 견인장치로 연결하는 등 견인할 준비를 하고 있었다. 라. H는 2013. 11. 18 07:28경 D 코란도 승용차(이하 ‘코란도차량’이라고 한다)를 운전하여 충남 청양군 목면 본의리 공주우성-청양 간 외곽도로를 공주 쪽에서 청양 쪽으로 진행하다가 이 사건 사고 장소 부근에서 미끄러지면서 코란도차량 앞부분으로 견인차량 앞부분과 가드레일을 들이받았는데, 그 충격으로 피고가 넘어지면서 피고 머리 부위가 피고차량 운전석 뒷바퀴와 약 30cm 높이의 콘크리트 연석 사이에 끼게 되었고, 견인차량 운전자 G은 가드레일 바깥으로 튕겨져 나갔다(이하 ‘2차 사고’라 한다). 마.
Around 3 minutes after the second accident occurred, F is driving the Plaintiff’s vehicle to drive on the Cheongyang-Yyang-Yyang-Yyang-Yyang-Yyang-Yyang, the outer side of the main body of the Cheongyang-Yyang-Yyang-Yyang-Yyang, while proceeding toward the outer side of the Cheongyang-Yyang.